راز مبانی کیهان توضیح داده شد کائنات

Wiki Article

وقتی در مدار اهداف خود قرار می گیرید، نشانه هایی را مشاهده می کنید که نوید قرار داشتن در مسیر صحیح را به شما می دهند. برای مثال وقتی برای خرید خانه هدفگذاری می کنید و بر روی این خواسته تمرکز می کنید، صحبت از خرید فروش ملک و املاک توسط دوستان و همکارانتان را بیشتر می شنوید.

اگر برای رسیدن به خواسته هایتان فقط بر کار کردن تمرکز کنید، اعتماد به خودتان و استعدادهایتان را از دست خواهید داد.

برای درخواست از کائنات طی کردن مراحلی، لازم و ضروری است. اول این که باید خواسته های خود را مشخص کنید و اهداف خود را تعیین کرده و در دفترچه ای بنویسید.

کائنات چه کسانی هستند؟ یکی از بهترین راه ها برای فرستادن ارتعاش خواسته و اهدافتان استفاده از قانون شکر گزاری است. شما باید برای تمام اهداف خواسته هایی که دارید شکر گزار باشید تا بتوانید به درستی از راز و رمز کائنات استفاده کنید.

تمام افراد مشهور در دنیا مثل بیل‌گیتس، استیوجابز و… با استفاده از قانون جذب توانسته‌اند به موفقیت های عظیمی برسند. اگر آنها موفق شده‌اند مطمئن باشید شما هم می توانید.

بالاترین هدف هر مسیر معنوی تسلیم شدن است. اگرچه ممکن است کلمه تسلیم را با شکست یا ضعف مرتبط کنید، اما این قوی ترین عمل معنوی است که آزادی و امکانات بی نهایت را به شما ارائه می دهد.

ایشان از اساتید برجسته در خصوص موفقیت هستند که در این صفحه رازهای موفقیت و راز و رمز کائنات حس خوب زندگی را با شما عزیزان در میان می گذارند.

پاسخ کائنات در مقابل عشق، محبت، کمک به هم نوع، رفاقت و وفاداری، دقیقا عشق، محبت، کمک، رفاقت و وفاداری به زندگی شماست.

در حالی که این تصورات به صورت کامل اشتباه است. امروزه مبحثی به نام درخواست کمک از کائنات مطرح می شود که در تمامی دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

دیدگاه

ایگو با ایجاد احساس نیاز و ناتوانی، کنترل خود را حفظ می کند. از این احساس کمبود، گرسنگی برای به دست آوردن هر چیزی که در چشم است رشد می کند.

اختصاصی؛ والدین حسین رونقی می‌گویند ضابطان قضایی «هر دو پای» او را شکسته‌اند

در طول تاریخ افراد زیادی حسرت آگاهی از راز را داشتند و در این میان کسانی پیدا شدند که راهی برای در میان گذاشتن این راز با مردم پیدا کردند.

این دسته از افراد وقتی به خواسته هایشان نمی‌رسند، به جای اینکه مأیوس و ناراحت شوند، فقط بر چیز های مثبت تمرکز می‌کنند. آن‌ها مهربان و دست و دلباز هستند و به انرژی های فوق بشری، تکیه می‌کنند. اگر چه تکیه کردن بر افکار و انرژی های مثبت خوب است. ولی در این حالت، آن‌ها برخی از احساسات خودشان را نادیده می‌گیرند و نمی‌توانند از همه استعدادهایشان استفاده کنند تا به اهداف و خواسته هایشان برسند.

Report this wiki page